tisdag, maj 31, 2005

braväder dåligväder

yo

nu kommer dom grå molnen dom är som gamar
som kommrer över en dö kroppsom är i en grå öknnen
nu kommer en gnutta solsken nu kommer gråmoln igen

ska vi sittra inne hela molnsommrarn det unnrar jag nu yo?

jag och min kommis abuabu sittrer hos min bro och lyssnar
på fet rockenrollmusik dom är bad moon racing och dom är
bush som kommmre som en bad moon till irak och arabern
och min kommpis abuabu som är muslim han okckså fast
han tar en ölsejdlare

abuabu säger inteingenting blir bättresämre
alltiingenting är likasamma sämrebättre

hur man än gör är bossarna bossrar och bossrar
över oss, säj saddam ärlikamed boss
säj bush ärlikamed boss

säj morran och farran ärlikamed bossrar fast sjysta
det säjer jag nu

farran säjer sitt innte in ochkså i soffan

och vi går ut och bara kollrar dvde dom är amrickanska
allihop det säjer jag nu yo

yo