fredag, maj 13, 2005

fundereringar

yo allaman också alla kvinnror nu har jag fundererat osckså trenat och tänckt ocksår nu skajag sattasa hårddrare på minn bloggra okscås

yo det säjer jag nu

nu börjar denn andrra dagen i resstne av ebrymos liv det säjer jag nu, jag har tjöpptpizzza och denn var smaksig menn man fundererrar ju pådom dom ingna pizzzor att domm som innte har råd meddom pizzzorna domm är dom fattigga dom ska vi hjällpa det säjer jag nu yo

yo det säjjer jag nu

nu kommmer nåra frågor: nummer 1 vad hännder när man innte finns längre jagtänkcoer på mion mobbe gamle Bombo som kolade varär han nu det unndrar jag nu? nummer2: är det smmma innnan man dör som efter allltså innan man föödedes var det annorlunaderare då elelr somma? det undrar jag nu yo nummer 3 hur var det innnans universumm fanns det undrar jag nu yo? nummmre 4 vilcken är den godatste pizzan, på en skala nummer 1 är bannanpizza nunmmer 2 är kebbabpizza det säjer jag nu ochkså tre kommer nog calsone och nummer 4 kommer som det vet jag inte det undrar jag nu kannske med salami och lök vad heter den det undrar jag nu?

yo

det unndra jag nu yo