måndag, juni 20, 2005

bilar

yo

farran hartagit semstrer nu hanstår i garaget
utanför och tvättrar och vaxrar bilen

det är en taunus fast han säjer den här är minst
likabra som volvo

han säger ejgentligen suger volvo fast med farrans
ord: taunus funckar bättre i solskensväder volvo
funckar sämre i alla väder

okcså morran hon kommrer med en filt

en filt säjer farran

vi skaha en bilfilt om embryo blir trött säjer morran

och farran men embryo sover stående han är ett mifffo

tack farran du förtstår mej så himla bra jag är dej evigt tacksam
menen filt hadde vart gosig

alla har resfeber värst är brolllan han har packrat sju gågner nu
och packrat upp igjen han frågade mej om jag fick platts med hans
handgranatstendare i min värra

men han är nog rädd för den tyscka tullpolisen det säjer jag nu

han kunde ta sin granat sa jag

det säjer jag nu yo