lördag, juli 09, 2005

fiskespö

yo

nu kommrer han nu kommrer farran in ocksåsäjer han sitt inte och surrfa embryo din stackrare här har du mitt gammla fiskespö det ska du ha med dej som en bästa vän i skärgården om skärgården far illa på dej så kan du allid dra upp en gjös ellerer en bracka elleler en gedda ellerr an abrorre eller en torskfisk det säjer jag nu

också här har du min fiskehatt embryo

nej nej farran
den kan jag inte ta emot den ser ju ut som en kottre elelr en stubbre
med en massa pins på ska man ha den på huvududet får man ju ont i skallen
det säjer jag nu

det är drag embryo

ok

som man han när man har fisketur det säjer farran nu yo

ok

ta emot den embryo min son

alldrig i livet morran säjer man blir blek också sjuk av att äta fisk farran jag är lessen det säjer jag nu yo

den där morran henne skulle man steka som en fiskpinne det säjer farran också ut ur rummet fortare än kvickt det säjer jag nu yo