lördag, juli 09, 2005

skärgården äger

yo

farran ficksäja vad han ville om jobbra också allting men africka
fixar biffen själv också embryo beveöhver rejjäl semesteter

mobbo typ rigngde också sa han: skärgården äger embryo yo

ok mobbo vadhänder kompiss

domsom känner mobbo vethur han är som en natturbarnkille
yo han som sammlar daggmaskar och har sniglar i fickrorna och
sköldpaddror och underlulater ockspå sannd i olicka burkar

denhär sannden kommreer från kreta denhär sannden kommrer
från västkussten den här är en tysck sandburk den här är från skärgården
embryo skärgården äger yo

ok men vad händer kompiss det undrar jag nu yo?

ska du hägna med mej ocksås märkla märkliga fåglar i skärgården
på värsta märkliga fågelmärkliga statsionen embryo det undrar jag nu yo

vaddå som underligaundlutarer eller pappegojor

skohjar dy embryo det undrar jag nu yo?

nejnej

nej här är det skvrav också skrak också trutt ochskå struts också
galsstrut

crazy yo jag hänger på

hardu sovseck embryo detundrar jag nu yo

nejmnej jaghar fantomenlakan det säjer jag nu yo

det funckar det med en kuddre det är lika bäst det är en fett öde ö ingen intrentet ingen tevede ingen kioisk igntening inte ingenting det säjer jag nu yo