onsdag, augusti 17, 2005

en helt ny värld

yo

vilcken är den allra bässta tecknade dvden med disneye det undrar jag nu

abuabu han säjer allradin med sågngen han kan den utantill det är hemsckt när han drar ignång: en helt ny värld har öppenat sej en helt ny värld för dej ocskå mej med allradin också hans prinssestjej på den flygrande mattan mattan också anden är himmela festtlig det har han rätt i men det är väl för apans skull abu abuabu gillrar fillmen den får en fyra

men vilcken är den bässta av dom allrihop det undrar jag nu

djugnelboken oboidoo jag vill ju va som du du inte så tokig den får en fyra kankse en femma

herckules nejnej

mullan nejnej

spindlelemannen nej det är inte igntening disnyey ellrer tecknad men sofft det säjer jag nu yo

bammbi dne lilla rådjursoolcykran ute på isen den får en trea

asksjungen skönheten också odjuret snövit okcså dom sju dvärgjarna dom får alla treor ellrer fyror

men vilcken ör den allra bästa på en skalad skala ringnaren i nottredamm nejnej

kanske är det allafafall allradin ellrer en sammling med korta kallefillmer kalle äger yo också janne lågngben han är sofft

musse är lite för ordentelig men lite lite poäng får okcså han för svarte pettrer är rciktigt farligt skoj man ryser när man minns dom från förr det säjer jag nu aktarej embryo nu kommrer svarte petter

men dte var bara brollan