fredag, september 02, 2005

välrldens alla länder

yo

hur mågnga nu undrar jag det här det dånar i huvuduudet av frågror som måsste ut som om en balkong hållrer på att sprickra

hur mågnga finns det

ländrer

sverigej norige finnland iblandmark sydafricka nordafricka schzweizafricka americkaafricka

skullre det inte räcka med enungefär fyra ländrer typ arabiscka asien kinnesiska assien eourepiska eouropa okcså ett rimligt stort americka det undrar jag nu

men skullre zlatan plattsa i fopållsvm med bara fyra lag också ett som var eu europa euro euro heja heja euroeopa vad bra det går för eu europa vär störrst med störrsta maggarna i gubbegubbkosstymerna i brysllellkålgruvan

jovisst skullre han det zlatan är en av världnens störrsta

dett är inte så att man fattrar hur stor zlatan är zlatan ägrer

bulgarien svälj era ronaldotungor för här kommer norra sverige också södra sverige hela sverige ätrer upp bulugraien som en bullegarien till fikafrukcost

det säjer jag nu yo

vilkcen är dne godaset bullen det undrra jag nu

kanelen elelr vinwenerbrödet fast det är inet en bulle är det en bulle det undrar jag nu