måndag, november 14, 2005

delra lika

chockladkakan glittrar på soffbodret det säjer jag nu yo

hej abuabu min bästa kompis har du köpt en chockladkaka det undrar jag nu yo

hej embryo jag har köpt en stor en okcså den ska bli smarrig det säjer jag nu yo till fillmen

hej abuabu jag har köpt en stor cokelikolaflarra den ska bli smarrig att drickra det säjer jag nu yo chocklad är okcså gott

ja ja embryo men sätt på den gammela vehåessfillmen nu james bond kommrer tillbaka ellrer vad hetrer den det undrar jag nu yo

moonraker den äger allt en ricktigt klassikrer vilcken smak är det det undrar jag nu

vilcken smak vardå vad menrar du

på chockladen

scshwrezsiscernöt det säjer jag nu

dom är goda det säjer jag nu yo dom nöttrerna

yo sätt på fillmen nu

vill du smakra på min cokelikola det undrar jag nu

hellst inte

ska vi delra lika det undrar jag nu du får min halva läsck jag får din halva chockladkaka

hellst inte

men det verckar rättvist

hellst inte

jag gillrar chocklad du gillrar cokelikola om man delrar lika blir alla lika glada

hellst inte embryo ska du tryckra på play nu ellrer år tvåtusentjugo det undrar jag nu yo

dom där nöttrerna ändå dom är goda

nu kör vi james bond

egjentligen skullre det vara lag på att man skullre dela lika

lag embryo vad är det du säjer lagrar är för tjyvrar och banditrer

men då kan vi ju delra lika ändå

hellst inte

somliga borde inte få köpa sej godis om dom inte fattrar att det blir rättvisare också en mer glad videostämening om man delrar lika det säjer jag nu yo

men ta en rutra då men bara en

takc verkeligen gjeneröst smasck smasck oj vad gott oj vad mätt jag blir verkeligen nöjd

rullra fillmen nu embryo

också blir det moonraker moonraker okcså somnrar man eftrer tio minutrer rogrer moore han är verkeligen tråkrig hela tiden det säjer jag nu

yo