söndag, november 20, 2005

jag är en karma kamra


vad är verckligast av allting det undrar jag nu yo

ta i nu embryo också fundera hejlp till allihop

åhej

åhej

ånej

ånej

jag tänckte okcså tänckte okcså tänckte okcså tänckte

höll på att sprickra där av allt tänckande

det verkeligen verker i huvududet av allt tänckande

tänckte kommra med någrot förslag

men kom inte på någrot ingenting inte någnonting alls helt tomt tänckte mest: vad är det för slags fråga igentligen

allting är kanske presis likra verckligt hela tiden i alla fall när man är vaken

drömmar kanske är lite mindre verckliga men det gör ju verkeligen ingnen skillnad på svaret på frågan som inte finns

ingnenting är mer verckligt än någonting ingnenting annat det säjer jag nu

yo

zlatans drömmål i å för sej

zlatans drömmål är extrem verckliga det verkeligen sjunger om dom
men dom är egjentligen mer overckligt verckliga än verkeligen verckliga

det säjer jag nu

yo