tisdag, november 15, 2005

ketchupeffeckten


yo

storhandela yo med farran på värsta kvällsöppena stormarcknaden nu kommrer tomtarna också smakra på vår grisgrynsgröt

smakra på vår papparkaka yo farran tar en hel näve krunch krunch

smakra på vår rödbets nej nej

smakra på vår sill nej nej

smakra på vår julmusst yo jag tackrar jag den var musstig vi köprer en back farran eller vad säjer du

nej nej embryo nu ska vi storhandela då köprer man bara stora sakrer okcså sakrer som man verkeligen behövrer

köplistan yo

en milliojon milliojoner toalettpapprersrullrar
en milliojon milliojoner hushållspapprersrullrar

nu får vi inte platts med mer

men mat farran ska vi inte köpra mat

visstja hemtra en vagn till embryo

visst visst jag är en komnusmstionsslav farran jag hemtrar en vagn till

nu fyllrer vi på

en tunna korverserade korvar en milliojon milliojoner spagghettipaket en milliojon milliojoner mackaronipacket en milliojon milliojoner smöregåsskinkapaket en milliojon milliojoner litrer mjölck en milliojon milliojoner vademecumförpackrade köttbullrar

nu bullrar det nu mullrar det i hela vagnen nu veltrer den snart farran

bra embryo då finns det platts för lite till

men det är tungnt som ett godståg farran jag orckar inte

kämpa embryo kämpa här titta här har dom väldeligt billriga storpack med vad är det för någnonting

jag vet inte farran är det hundmat

nej nej det är någnonting annat gåslever kastánjepure det ser gott ut

det ser ut som grisföttrer det säjer jag nu

men det är prilligt billrigt embryo jag tar ett par styckna sådnana här storpack

skyll dej själv farran men nu räckrer det vagnen kommrer att oxpledora

också nu vrålar farran

ketchup vrålrar han

ketchup ketchup vill höll på att glömmra ketchup ta några flak flaskror också stapelar jag dom här embryo så blir det perfeckt vi ätrer myckret ketchup jag gillrar ketchup

nej nej farran slutra

det här går bra embryo oroa dej inte

nej nej farran slutra

också nu vältrer hela vagnen alla varorna vältrer okcså det blir ett stormarcknadsbrak också tiden stannrar alla kundvagnrar stannrar alla menniskor stannrar hela jordklotsen stannrar

vem jorde det där på vårt jordklots det undrar dom nu allihop

vilcka interessanta glödlampror dom hadde i den här hyllan oj jag måsste knytra skorna

hördu embryo visckar farran först

hördu embryo säjer farran lite höger nu okcså släpprer han sin vagn okcså låssas han som det regngar småspik inomhus hördu embryo vad säjer du om vi åkrer också storhandlar i morgnon istället det undrar jag nu vad du tyckrer om den idén

toppen farran jag ska bara gå också smakra lite mer julmust det säjer jag nu för den var verkeligen musstig det säjer jag nu

yo