onsdag, december 14, 2005

bökcrerna

yo

babbliotekstomten hittrar vi bakrom lukcra fjorton

hej på dej du

han vinkrar med sin lovinkrarvante

han slår in alla julklappsbökcrerna

vem ska tröstra

siddhartha okcså hans kompis herman

förvandlingen vem ska få den det undrar jag nu kankse farbror franz det säjer jag nu yo

sunes jul

bibeln the extended version med bonusdvde okcså bakomtexster hur man hjorde hela alltning hur man skaprade ja alltning jösses är det mögligt

koranen I koranen II koranen III koranen IV koranen V koranen VI man har sagt att man ska spelra in sjuan okcså men man letrar feberilt eftrer ett nytt manus det är svårt att hittra nytt gammlalt stoff det säjer jag nu yo

alla astrids bökcrer dom äger

okcså en liten klok bok som hetrer hur man skötrer om sej okcså de sina den är alldleles tom man får hittra på egena tipps det säjer jag nu hur skötrer man om sej okcså de sina bäst på en skalad banan ett till tio det undrar jag nu yo

yo