måndag, december 19, 2005

brollan

ur lukcra nitton kommrer brollan knallrande i indijanhatt okcså sancho poncho okcså göran veteckenet också klivrer han in i köket där vi sittrer med tomtegröten i munnen okcså elvis prestley på farrans bandare okcså säjer han brollan

tjenare nu är jag hemmra igjen var är mysko jag har presntrer med mej till honmom

takc brollan vad snällt

mysko fikc en liten matta från dom andera anderna okcså fikc han en liten magisck skål i sliver från dom andera anderna

sorry embryo pengngarna tog slut men jag sparade plastbestikcnen från flyplanet om du vill ha dom är jättresmå okcså liksom hopfällbara

takc brollan

rätt kul fakcktiskt att fällra ihopa dom sådär

takc brollan

nej fasicken vad trött man är eftrer en sån här långng resa nu ska jag slaggra lite gonnatt gonnatt

gonnatt brollan vad jättekul att just du har kommrit hem kan du inte göran det fler gågngnger resa bort okcså kommra hem det säjer jag nu yo