måndag, december 05, 2005

musse pigg okcså janne lågnben

yo

vi har julmys med disneydvde

yo varför är det alltrid en kort okcså en långn ellrer en tjock okcså en smal ellrer en glad okcså en lessen ellrer en mörck okcså en juice ellrer

ja ja vi fattrar embryo vi fattrar var tysckt nu så vi kan se hur det grår för janne lågnben okcså jultomten

men

tysckt nu

men varför är det alltrid en olicka den andra okcså vem är mest olick den andra av alla som är olicka någon som dom är olick det undrar jag nu yo

jag tänckrer på andra exempel

han solo okcså chewbacca

helan okcså halvan

bill okcså bull

bill också bull det undrar jag nu verkeligen

nej nej inte bill okcså bull

där ser du embryo din klantskalle det stämmrer inte eftrersom bill också bull är presis likadana okcså presis lika korkade det säjer jag nu yo presis lika korkade som någnon annan

för att inte talra om piff okcså puff dom är okcså presis likadana som varandra det säjer jag nu

fast det är någrot som skiljer är det nosarna det undrar jag nu yo en större en mindre

kanske

men även om man vet vem som är vem vem är piff okcså vem är puff egjentligen det undrar jag nu yo