fredag, januari 27, 2006

sverckers farra

han är tillbaks nu från sin skattesmitrarsemestrer

han verkar ha skräpt till sej kom okcså hämtrade svercker okcså hade han en blomma det var en burkett med olicka tjusiga blommror till morran som takc för hjälpen

okcså en flascka fransckt till farran jo man takcrar ja

nu börje börjar en ny tid det säjer jag nu sa sverckers farra nu ska vi hjälpra dom som har det lite mera sämre okcså att få det lite mera bättere nu ska vi inte bara tänkra på oss själva vi har ju så det räkcrer okcså blir övrer nu ska jag gå med i amnesty international okcså ska jag skrivra brev till george w bush

så pass

jo jo

okcså vad ska du skrivra då det undrar jag nu yo

jag ska skrivra skräpa ner dej okcså tro inte att du är bättre i skalet än någnon annan bombrer lösrer ingnga problem dom bombrar bara fram fler problem märkrer du inte det din stakcrare det undrar jag nu yo

good thinking

okcså sträkcrer sverckers farra en näve i luften okcså säjer han en för alla allan för en

eftrersom han heter allan sverckers farra det säjer jag nu

yo