måndag, februari 20, 2006

sparkrav

svercker kommrer förbi i sina för små brallror okcså sin gammela skjorta okcså ser han lite uppegiven ut

jag skullre hjärna ha ett par nya brallror det säjer jag nu säjer han

men ta ditt studie okcså köp dej ett par brallror grabbardin är snyggt det säjer jag nu yo

nej nej det grår inte

varför då

eftrersom min farra har infört sparkrav allra måste dra sitt strå till stakcen det säjer han nu det säjer jag nu yo

men nya brallror det måste man ha

jo fast farran säjer att det finns dom i africka som inte ens har brallror

hm där har han en poäng din fiffriga farra vi får tänkra igjenom det här

hm

hm

hm

hm

hm hur ska vi göran för att få honom okcså att förstrå att du svercker inte kan bli lidrande för att andra har det ännu sämre okcså grå omkring i för små gammela brallror

rättvisa är svårt det säjer jag nu yo

ohyggeligt svårt är det i alla fall sköna brallror det undrar jag nu yo

jodå men dom är väldeligt korta på vintrern

hm

hm

hm

hm men om vi tänkrer att din farra till exsempel inte får ha kvar sin gammela tyscka bil vad säjer han då

han har redan sålt den hela bmwen okcså gett pengngarna till dom som bättre behövrer dom

det finns ingnenting som han inte vill vara utan det undrar jag nu yo

jodå os

os

han kan inte vara utan os

han kan inte vara utan os okcså teveden med andra ord

exsakt presis

okej då tar vi den då tar vi den

vilkcen

teveden vi tar den vi kidnapprar okcså får han tillbakcs den när du får nya brallror

han kommrer att bli lessen det säjer jag nu yo

bra

bra hur menrar du

om han blir lessen kan vi tröstra honom

det är sant det säjer jag nu att tröstra är fint

presis exsakt okcså säjer vi: skaffra ett par nya lite längngre brallror till sverkcer så får du tevden tillbaks okcså blir du glad okcså om du blir glad orckar du fortsätta krampen för dom små okcså svagra det säjer jag nu yo

det kan fungrera det säjer jag nu säjer svercker

klart det fungrerar menniskan är aldrig omöglig det säjer jag nu

yo