tisdag, februari 14, 2006

tvärtom tvärtom

vår kompis hernandez han är inte majjens favorit det säjer jag nu eftrersom hernandez alltrid ska göran alltning tvärtom

hej hej allihopa säjer majjen nu ska vi diskutrera dom här bildererna

nej nej inte bildererna jag vill diskutrera os os säjer hernandez

okcså plokcrar han fram tideningar med os os okcså ska vi tippra guld silver brons okcså göran tabellrer listror kan vi inte skrivra idolporträtt okcså mejla tevede okcså ställra frågror

nej nej vi ska diskutrera bildererna

men är inte det lite lite uttjatrat majjen säjer hernandez jag tykcrer vi kan ta rast

man kommrer liksom ingngenstans ingnenting händrer

ellrer när vi ska hyra en dvde okcså vi har änteligen bestämt oss det blir kalle okcså chokladfabricken ho ho okcså varsin tvåhundragrammrare från chockladfabricken okcså abuabu han köprer en julchockladask väldeligt stor eftrersom dom rear dom nu dom är lite liksom vita okcså torra bitrarna men vaddå säjer abuabu det är femti procent det säjer jag nu yo

okcså är det chockladfabricken så är det det säjer jag nu yo då ska man vräkra i sej

men men vi har glömt hernandez

eftrersom när vi ska betalra kommrer hernandez med en tvärtomdvde en dockumentär supersize me: man ska inte ätra junk food man ska inte ätra chocklad okcså fett okcså godis hammaburjare pizzror

men hernandez det är ju det enda som grår att äta säjer abuabu

okcså strår dom där okcså tjafsar okcså tills alla andera somnar okcså grår hem hej hej det var den dvdekvällen det säjer jag nu yo

fast det finns ett trixs det säjer jag nu

eftrersom hernandez alltid gjör tvärtom så kan man göran tvärtom tvärtom

majjen säjer okcså sniglar han ned på hernandez: nu ska vi pratra om os os

nej nej skrikrer hernandez jag tykcrer vi ska diskutrera bildererna i tideningen istället

jamen okej då jamen okej då om du så hjärna vill det hernandez så kan vi väl göran det

ellrer: hörni kompisrar ska vi inte hyra den här interessenta dvdedockumentären om irak okcså krigret det tykcrer jag nu yo den verkar väldeligt vicktig

nej nej skrikrer hernandez jag tykcrer vi hyr kalle okcså chockladfabricken det säjer jag nu yo

jamen okej då jamen okej då om du så hjärna vill det hernandez så kan vi väl göran det

yo