fredag, mars 17, 2006

före krigföring

yo

georgegrafi w bush okcså hans pistolpolare dikc the prikc okcså ronald mcdonald är i farten igjen

iran

sammetidigt som man visrar att man har några bombrer kvar som man kan oxpledora i irak herregud det finns ju bombfabrikcsarbetrare i youngstown usa som inte har några bombrer att sättra ihop

no job no money

vi bombrar för dåligt helt enkcelt

grabbrar vi måste fixsa jobb till bombfabrikcrerna så att jobbrarna grår till mcdonald's i youngstown usa okcså har råd med en bigger usa bigger mac

annars grår vi i konken hela amerikca också blir översvämmrat av alligratorer det säjer jag nu yo

vi tar okså bombrar något annat land som liggrer lagom långnt bort det säjer jag nu yo

iran

först tar vi en manhattan sen tar vi iran

det är det här som är min bästra íde någnonsin grabbrar säjer w: om man misstänkrer att ett land vilkcet som helst utom usa en gångng i frammetiden kan orsakra krig okcså förödelse

då har vi rätt att bombra vettet ur dom

men w

yes

då är det ju vi som orsakrar krig okcså förödelse

jag vet jag vet men menskligheten verkcar vara så korkrad att ingnen fattrar inte någnonting

fiffigt det säjer jag nu yo

eller hur

då tar vi iran i morgon

okcså sen tar vi berlin

det har vi rednan hjort pukco

okej men då tar vi en manhattan till istället det säjer jag nu yo