måndag, mars 20, 2006

gnällspik

yo

abuabu min gammela kompis han är alltid lika glad alltid lika glad att vi får va tillsammans det är det som betydrer mest

alltid lika glad alltid lika glad

men det har vänt nu alltning är plötseligt fel det är fel på menskligheten alla bara gnällrer alla bara beter sej fel okcså illa okcså att alltning kommrer att gå åt

men abuabu

vad är det vad ska du klagra på nu då embryo

på dej

ja det var just det man kunde tänkca sej till slut börje börjar man klagra på mej vad är det för fel på mej det undrar jag nu yo

vart tog du vägen det undrar jag nu yo

jag strår ju här

men du är inte alltid lika glad alltid lika glad

är jag inte det undrar jag nu yo

nej det säjer jag nu yo du gnällrer ju själv abuabu

gör jag

javisst

det har du rättså rätt i nu måste jag skräpa mej solen skinrer himlen är blå vad det är skönt att levra då

sådärja: tillbaks till frammetiden igjen alltid lika glad alltid lika glad

ellrer som abuabu själv säjrer: det är lättrare än svårt att vara gladrare än arg

det säjer jag nu

yo