onsdag, mars 29, 2006

iq

yo

sverkcer har ett iq som en rejserbil säj hundraåtti hundranitti han säjer: mensa är bara för småugnar jag grillar större utmaningngar

typ vad händre före big bang det har sverkcer listat ut: ingnenting

det fattrar vem som helst men sverkcer kan föreklara varför okcså hur

kaos är granne med sverkcer okcså han brukrar säja mitt efternamn är entropi

embryo entropi

einstein släng dej i ett svart hål det säjer jag nu yo

men sverkcer kan å andera sidran inte stavra till frukctsallad utan att det blir avigt okcså har han väldeligt gammeldags skjortror på sej

dom är sköna säjer han dom gjörs inte längngre

okcså då säjer brollan: det syns

men det är inte särskilt mångnga som skrattrar det säjer jag nu yo

sverkcer har hjort en uteräkning över vilkcet lag som kommrer att vinnra fopållsvm det säjer jag nu yo

okcså den stämmrer exsakt det säjer han nu yo

men han har ätrit upp resultatet han säjer att det inte blir spännandre annars det säjer jag nu yo för någnon