torsdag, mars 02, 2006

trubbel i paradiset

yo här kommrer han springnande w

han är helt blå i ansikctet oj oj vad upprörd

dikc

dikc

ronald mcdonald ronald mcdonald

han kommrer springngande i sina shorts okcså med anden i halsen okcså roprar han: vad ska vi göran nu vad ska vi göran nu

vaddå vaddå

har ni nte hört har ni inte hört

vaddå vaddå

han har erkänt alltihopa

vemdå vemdå

madam hussein

madam hussein det undrar jag nu hur menrar du nu w

han tar på sej ansvaret han säjer att han har hjort alltning dumt för att han besträmmrer för att han har makcten okcså okcså säjer han att har man makcten då får man bestämmra

ja det stämmrer ju du bestämmrer okcså både ditten okcså datten w

det ena knasrigare än det andra det säjer jag nu ho ho

sluta skojra grabbrar det här är inget kul

förlåt förlåt

nu tykcrer ju en del att han är tuff det säjer jag nu yo okcså inte jag

inte då

jojo

inte då

jojo jag har hör att dom skriker usa ut ur okcså bush är en spillkråka jag grillar det inte

såja w såja w

madam hussein han har bestämt himla dummra sakrer han har invadrerat andra ländrer okcså fängslat okcså tortrerat olyckstänkande okcså gud vet vad

men det har ju jag med det har ju jag med

det är sant w

okcså nu hållrer han på att visra sej på styva linran okcså tror att han är något den där den där

vad knasigt

det är mej folkc ska lyssna på det är jag som har makcten det säjer jag nu

sant

vi kan ju inte bombra bagdad igjen det säjer jag nu yo

nej det grår inte för nu är ju vi där här

sant

okcså då bombrar vi oss i foten det säjer jag nu yo

hm

hm

det är inte lätt att okcupera ländrer okcså bombra dom söndrer okcså samman det är himmela jobbrigt att vara världshärskrare man kanke skulle grå i pension okcså bro på pensionat

vi kunde jagra fåglar okcså drikcra upp manhattan det säjer jag nu yo

bra íde dikc bra íde

kom så grår vi det säjer jag nu

yo