torsdag, mars 16, 2006

valstuga sju

jag är ohlykcan olhledolykcan

sjungner du så hjärna

hela tiden upp till kramp emot kvalen sista tiden är här

fint

nästa år kommrer jag att vinnra

nästa år jag troddre det var nollsex som

nej nej nästa år nästa år först tar jag en delsegrer i gröteborg okcså vinnrer jag alltihopa i globben jag har redan börjar skrivra på låten vill ni höra

nja det här är kankse inte presis

bra här kommrer den jag ska bara släpa in klavertrampet ett ögonblick släp släp uppeför volga uppeför volga oj det här var tungnt man skullre gå i strejkc

okej okej vad är det vi ska få höra nu då

oh det är en hemmasnikcrad sak: ju mer vi är tillsammans tillsammans ju gladrare vi bli

är inte den där snodd snoddas

nej nej den hittrade jag på på interninternet

jaha du lykca till med allt då

takc takc får man hälsa

jamen gör det då du har väl ingnenting att förlora

då vill jag hälsa till kreml att jag längntar heml

yo