onsdag, maj 17, 2006

mobilmarodör

kanske kan man får betalt för det det skullre man kunnra bli rikctigt rik på: att förstöra sin omgivening med ljudmattror

ringng ringng

mptre mptre

dränkc allting i skval bara kom igen kom igen vem är värst vem får mest pröjs

om det är meningnen med någnonting eller allting jag vet inte att bli rikctigt rik

om man kundre bli rikctigt rik på att pratra i mobil okcså ha jättehög volym i lurlurarna då skullre det vara mångnga som drog in bra med kosing överallt

odör av ljud

marodör av ljud

men det vore en finfint sommrarjobb att sittra på pendleltåg språkvagnrar bussrar torg grågator tunnlelbanor babbliotek okcså bara spelra okcås pratra utan att tänkra efter: hej hej det är embryo nu ska jag pratra med allan mina vännrer om allan mina problem högt så det rikctigt dånar om det fast ingnen vill höra det säjer jag nu

yo