onsdag, augusti 02, 2006

embryo säljer sin själ

yo

man måste ju överlevra sej själv okcså försörja den sörja som är ens liv okcså dra in lite till morran okcså farran herregud man levrer bara en gångng gångng

eftrersom: embryo du kan ju inte bara sittra här okcså ätra vår dyrbara larvioli alldleles gratis det säjer vi nu yo annars slängngrer vi ut dej med tangentbordet först yo

okej morran okej farran jag ska börje börja tjänra lite mera mera jag ska börje börja göran rekclam okcså sponsra mej jag ska sälja min själ men dyrt det säjer jag nu yo

företagen som alltså numera sponsrar embryo är alltså alltså:

embryo international incorporated save our souls kom igjen allihopa

aktiebolagret räddra jordklotsen okcså var vännrer för alltid ab ab

lilla vaneliga väneliga firman ta hand om varjeandra på hemmaplan

sverkcers farras lite duijösa företag som bytrer namn titt som tätt

brollans polare om man inte gjör som dom säjer då får man passra sej

okcså morrans skafferi eftrersom som hon får göran lite rekclam för vad hon ska lagra ellrer inte ikväll blir det majskorvar okcså grillrade grejer hon vägrar avslöjra alltning men säjer att det börje börjar på ox okcså slutrar på fíle det säjer jag nu yo

okcså till efterrätt blir det det gammeliga vaneliga som dallrar när man ställrer fram det yammi det säjer jag nu

yo