måndag, augusti 07, 2006

yttre rymdnens eget parti

hallå hallå allan ni som kommrer från yttre rymdnen nu har vi ett politiskct parti okcså för er eftrersom allan andera bara tänkrer på jordelivet

tänkc lite på dom som bror i andromedagalaxsen i stjärnbilden orions bälte tänkc lite på dom som bror inne innuti solen ellrer bortom alltning inne innuti dom svarta hålen tänkc lite på dom som kör fel

hallå hallå vart har jag hamnat det undrar jag nu yo

i sverigje på jordklotsen

jaha okcså hur har ni det här då

åh jämna plågror högsommrar högrertrafikc valår i år borgjarna mot sossarna som alltid

jaha presis som hemma på planetren planetren det säjer jag nu yo ingnenting är någnonsin nytt under solen det säjer jag nu

yo

men då kan ni ju röstra på vårt nya parti yttre rymdnens eget parti som tar parti för allan som kommrer därifrån

varifrån

uppifrån bortifrån

varifrån är det ifrån

någnonstans ifrån som inte är härifrån

jaha utmärkct vilkcet är ert partiprogram hur ska ni styra universum när ni får makcten det undrar jag nu

yo

ingngen aning

läs på läs på då eftrersom politikc är till nittionio komma nio procent byråkcrati okcså uppkavlade shortsärmar det säjer jag nu yo okcså resten handlrar om hur snygg man är i tevede det är därför det är så svårt att lykcras i politikcen på jordklotsen eftrersom om man jämför med oss varelsrer från yttere rymdnen så är ni jordklotsar ganskca ursäkcta om jag säjer det: ugly

ska du säja med ditt illergröna plastikhuvud okcså dina arton tusen snablrar som stikcrer ut överallt det dreglrar ju om dej rymdmenniska okcså hur mångnga ögon får det platts på samma platts det undrar jag nu yo

en halv millijard men jag ser utmärkct bra det säjer jag nu yo

hå hå ja ja men vårt parti för allan som kommrer någnon annanstans ifrån struntrar hur som helst helt okcså hållet i hur man ser ellrer hur man ser ut bara man röstrar okcså är alltid lika glad

röstra ellrer röstra inte det är frågan det säjer jag nu

yo