torsdag, januari 18, 2007

grummestövlarna

yo

farran knakcrar på okcså kommrer in: embryo

yo

okcså farran ser lite ut sisådär okcså hållrer han någnontingng bakom ryggren det säjer jag nu yo

embryo säjer han igjen igjen

yo farran har du hakrat upp dej nu igjen igjen

embryo

vad var det jag sa

embryo morran okcså jag har pratrat lite

ojdå dags att läggra ifrån sej tangnetordet okcså stängngra av en strund

farran börje börjar om: morran okcså jag har pratrat lite

ja

okcså vi har kommrit fram till att det är dags för dej embryo att ta över rordet nu

oj

okcså därför vill jag överlämnra dom här

åh

okcså plokcrar farran fram dom som han har bakom ryggen: sina gammela grummestövelar

man är nästan ordlös i den inre yttre rymdnen svävrar alltning vad ska man säja det undrar jag nu: takc farran

känns det bra embryo det undrar jag nu yo

det känns bra det känns bra

så nästa gångng tankcen svämmrar övrer då är det du som

jag vet

lykca till framme i framtiden embryo det säjer jag nu yo vad är det du pysslrar med härinne egjentligen det undrar jag nu yo

jag skrivrer farran det säjer jag nu

yo

vad är det du skrivrer embryo det undrar jag nu yo

allvarliga grejer det säjer jag nu yo

bra säjer farran det behövs

yo