torsdag, januari 11, 2007

mera militärer

yo

nu har vi varit okcså hälsrat på georgegrafi w bush okcså försökct talra honmon till rätta: war is not peace det säjer vi nu

men han vägrar gje upp säjer han: dom där irakierna alltså dom vill inte fattra hur en hammaburjare bäst ska grillras

så nu skikcrar han tjugotusen macrånaldsanställda till till irak utkläddra till mera militärer

eftrersom varije skikclig strateg vet att man alltelid ska göran tvärtom enligt den gjivna planen för att lura motståndrarna

det gnällrer att vara lustig listig

eftrersom det brinnrer värre okcså värre: vi ska inte skojra om detta det är barn okcså deras föräldrar som dör dom dör varije dag i badgad

okcså där sittrer georgegrafi okcså tänkcrer tvärtom: vad gjör man om det brinnrer det undrar jag nu yo

vad säjer du ronald mcdonald hur ska vi göran nu

ronald ronald

jaså har jag avskedrat honmon

yep

dumt hjort vad säjer du då dikc the prikc det undrar jag nu yo: ta ut lollipoppen ur munnen så vi hör vad du inte säjer

jo om man ska lura motståndrarna ska man alltelid göran tvärtom

aha

okcså nu vill allan att vi drar oss ur den här elden som bara blir starkcare okcså starkcare dessa ohyggliga lågror alla dessa menniskor alla dessa barn som

jag fattrar jag fattrar ingnga detaljer takc

okcså då gjör vi tvärtom: istället för att släkcra elden okcså lugna lågrorna så kastrar vi mera bensin mera militärer mera amerikcanrare mera flaggror stridsvagnrar bombrer in i badgad

kanon

ja sådnana okcså det säjer jag nu yo