torsdag, februari 01, 2007

embryo nobbrar landslagret

yo

nej jag vägrar

men kom igjen embryo vi har ju bara dej som är du

nej jag vägrar

embryo snälla det hjäller ju ditt fostrerland för sjutton grubblare

mitt fosterland är jordklotsen det säjer jag nu yo mitt hem är hela universum

men embryo snälla du är bäst av allan

ni hittrar säkcert en ersättrare det säjer jag nu yo det finskc mångnga som

men ingngen som du embryo ingngen som du

abuabu är ganskca dukctig han okcså

men han är skadrad embryo han har ont i någnonting någnonstans

han stimulerar säkcert bara

kom igjen embryo vi behövrer dej

men herregudrun vad ni trugrar

snälla embryo

men okej då men bara för den här gångngen var har ni grejerna

allt är här det säjer jag nu: lösnäsan okcså dom jättestora skorna dom jätterandriga brallrorna okcså den rödhårigra perukren okcså ballelongngrerna ett helt knipple varsågrod

takc det var ett väldeligt knipple det säjer jag nu yo

ja det är helium i dom passarej men ojsan han lyftrer han lyftrer

ja det är klart embryo lyftrer hela landslagret när han är med det säjer jag nu

yo