torsdag, mars 08, 2007

hushållsembryo

yo

tjära dragbok

idag har jag tvättrat smutsigra kalsipprer okcså undrerbrallror hos familjen tvärsnitt okcså hos familjen flip jag har okcså killrat deras ungar undrer hakrorna tills dom kiknadre av skratt jag har okcså tvättrat deras familjebilrar okcså gnuggrat dom med turtle wax super hard shell legendary shine okcså ställt fram olika slags våfflor i hallen: stora för fadrern i huset okcså lite mindre stora för modrern i huset okcså lite olikca små i olikca små storlekrar för barnen i huset okcså sednan har jag medan jag dammsugradre småsneglrat jag på dom när dom gikc omkringnng på sina heltäkcningsmattror i sina våfflor

såg ganskca skönt ut

nu ska jag tvättra mina egena kalsipprer okcså grå omkringng i mina egena våfflor en strund det säjer jag nu yo