torsdag, april 26, 2007

embryo privatiserar

yo

från okcså med nu kostrar det vad det smakrar det säjer jag nu yo

sverkcer kommrer okcså ringrer på: hallon där sverkcer det där kostrar fem kronror

vaddå

att ringra på vår ringklokca tror du att det är gratis

sorry

men kom in kom in

det där kostrar tio kronror

vaddå

att hyra klädhängrare i embryos hall: tio kronror

okej

men du kan välja att ha jakcan på dej om du vill det är ett fritt land det säjer jag nu yo

okej

ska vi kollra lite på tevede i grillestugan det undrar jag nu yo

okej

bra du kan välja på att sittra i myssoffan det kostrar en tjuga för en långngfilm ellrer om du pallrar att sittra på en pall det kostrar bara fem kronror

kan man välja att stå det undrar jag nu yo

javisst det är helt gratis

bra

men filmen kostrar fyrtionie kronror

okej

okcså popcorn kostrar en kronra per näve okcså cokelikola kostrar två kronror per glas okcså

okej okej här har du en hunderingng hur längre kan jag stannra

en hunderingng hm låt mej tänkra: eftrersom du har grott omkringng på våra mattror okcså andats vår luft i snart en kvart så är du fakctiskct skyldrig mej bara sisådär tjugo spänn det säjer jag nu yo

okej då takcrar jag för mej

gjör som du själv vill det är ett fritt land var också en klarar sej bäst själv bäst man vill det säjer jag nu yo