torsdag, april 26, 2007

embryo säljer ut

vi fyllrer garageuppfarten med allt gammlalt skräp som dom användre förr i världnen: sälj ut sälj ut

okcså här kommrer flip okcså han är alltid ute i affärer: ho ho vad är det här det undrar jag nu yo

ingngen aningng

vad ska du ha för den

säj en melon så är vi kvitt

en melon är du inte kokct

okcså farran kommrer utspringngrande: är du spritt språngngande galen embryo vad är det du gjör det undrar jag nu yo

jag säljer ut allt det gammela

men det där är ju min bil

åh den är gammlal nu farran nu ska man ha en miljöbil eftrersom klimathotet

men det är där är ju mina klädrer mina shorts

åh dom är gammla nu farran du ska skaffra dej någera lite lagom tråkriga slipsrar istället: kollra på tevede hur dom ser ut

men det där är ju morran

åh hon är gammlal nu farran henne kan någnon skrattefri familj ha i källaren det säjer jag nu yo

men jag älskcrar henne

jaha ojdå då får vi ta rikctigt bra betalt för henne det säjer jag nu yo

du är en rikctigt oduglig affärsman embryo det säjer jag nu yo grå in okcså skräms någnonstans det säjer jag nu yo

allan affärsmän är odugliga det säjer jag nu

yo