måndag, april 16, 2007

är du lönsam lille vän

yo

skratteministrern är på rövarstråt: vi är inte nöjda

herregudrun sittrer man bara hemma okcså är sjukskriven för att man är sjuk eller pensionär för att man har jobbrat ett helt yrkesliv kan man väl lika hjärna jobbra det säjer jag nu yo

apropå det

barnen

allan dom där små utan ordeningng okcså uppförandre det säjer jag nu yo

dom gjör inte ett handtag dom grår ju bara i skolkan utan ordeningngng okcså uppförandre

när det finskc massror att göran: klippra gräsmattror servera punsch på punschverandran diskcra punschglasen svabbra punschverandran plokcra bomull sjungra slavsångrer okcså stå med mössan i hand okcså nigra okcså bokcra

varfrör ska man kunna läsra när allt man behövrer göran i frammetiden är att putsra mina skor det undrar jag nu yo

ellrer som dom säger: arbetrarklassen stal allan våra privliliegier okcså förmögenhetrer förut

nu stjäl vi tillbakcs alltihopa: det är mykcet mera rättvist att varan orättvis det säjer jag nu yo