måndag, september 24, 2007

biljardärerna

värst vad dom låtrer värst dom här biljardärerna när dom vrålrar fram i sina vrålåk det säjer jag nu yo

vad är det du säjer abuabu jag hör inte eftrersom tarfiken

vilkcet himmela oväsen dom för när dom kör

vad är det du säjer abuabu

JAG MÅSTE SKRIKRA EFTERSOM DET ÄR SÅ FERUKTANSVÄRT MYKCET TRAFIK HÄR PÅ MOTORVÄGEN

okej

DOM HÄR BILJARDÄRERNA SOM STÖR OMKRING I SINA VRÅLÅK SOM VRÅLRAR SÅ ATT MAN KNAPPT KAN TÄNKRA

yo

HUR SKA MAN FÅ STOPP PÅ DOM

jag vet fakctiskt inte abuabu det kankse hjälprer att strå här uppe på bron okcså skrikra allt vad man kan: STÄLL BILEN DET SÄJER JAG NU YO

MEN SKRIK HJÄLPRER INTE DET ÄR INGNEN SOM LYSSNRAR PÅ DEN SOM SKRIKRER

NÄHÄ MEN VI GÅNGTRAFIKANTER MÅSTE TYDELIGEN LYSSNRA PÅ ALLAN DOM HÄR BILJARDÄRERNA BILJÖMARODÖRERNA

STÄLL BILEN DET SÄJER JAG NU YO OKCSÅ PROVRA ATT GRÅ EN BIT