måndag, oktober 08, 2007

rymprojektet

vi knakcrar på garaget där han har hamrat och jämrats hela helgen

yo embryo

okcså med sot i ansikctet okcså en skriftnykcel: men hallon där hur är lägret

vad är det du pysslar med embryo det undrar jag nu yo

åh jag brygger en rymdkapsel det säjer jag nu yo

snygg

jamen eller hur särskilt störtskön är färgen: gul okcså blå

okcså vad är det där enorma jättestora

det är startraketerna: rena dynamiten

men du tror väl ändå inte att

kom ut ska jag visra dej: ser du skärvorna som gnistrar i himmelen

yo

okcså allt som är runt omkring

mörkcret

enligt ptolemaios är mörkcret en extremt tät materia som man kan färdas i

jamen eller hur

ungjefär som i slajm

jamen eller hur

tiden okcså rummet är som en gummisnodd

jamen eller hur

okcså bara man kommrer en bit upp så kan man segla gjenom rymden okcså tiden som ett frö i en frökapsel

men ptolemaios

jag vet han är lite sisådär

jamen eller hur

men det är allan till en början hjälp till här nu att bära ut den här

när bär det av det undrar jag nu yo

åh snart jag måste bara fyllra på förråden med lite av varje: några dvdeflimmer hjärna rymdflimmer men inte skräkcisar eftrersom i rymden blir man hjärna mörkrädd ändå okcså spejsad mat i tub: ost kavajiar vad finskc det mer

tubsokcor tubkikare

ja det var väl precis allt man behöver det säjer jag nu yo

lykclig resa då embryo det säjer jag nu

yo