torsdag, februari 21, 2008

befria bilisterna

tjenare embryo vad hänger

åh inte mycket fast mycket bilar

hur mycket bilar är det det undrar jag nu yo

åh jag har räknat till en melon och det kommer mera: i varje bil en enda gubbe eller en enda gumma

det var värst

nej

vad var värst då det undrar jag nu yo

att det är fler bilar idag än igår är värst: att folk inte fattar att ingen aldrig lär sej

men det hjälper inte att bli arg embryo: vart ska du vart ska du

jag ska befria dom

embryo embryo: akta dej

stopp

bilar är hårda embryo är mjuk: se upp

stopp

VAD GÖR DU DIN DÅRE SLÄPP FRAM MEJ OCH MIN ENORMA BIL EFTERSOM ALLTING ALLTID ÄR BRÅDIS OCH STÖRST SKA FÖRST TUT TUT

stopp i klimateffektens namn: varsågroda och hoppa ur bilen

ÄR DU INTE HELT OCH HÅLLEN HEL OCH HÅLLEN FLYTTA PÅ DEJ DITT KADAVER INNAN JAG KÖR ÖVER ALLTIHOP MED MIN ENORMA BIL

ni är fria nu: lämna bilen och låt den rosta

DÅRE

låt blommor blommra i motorblocket låt fåglar brygga bro i brakluckan

HERREGUDRUN FLYTTA PÅ DEJ OCH LÅT MEJ KOMMA FRAM TUT TUT

leve friheten leve jordklotsen det säjer jag nu

yo

TUT

yo

TUT

yo