måndag, februari 04, 2008

reklamplats säljes

tjenare embryo

yo kusinen

snygg tshirt

tack

vad säjer du om jag skulle köpa reklamplats där

här

ja på ryggen eller på magen: köp allting på ryggen sälj allting på magen

jag vet inte jag

snygg cykel du har

tack

kan man tänka sej en reklamvimpel där bak: sälj allting köp allting

jag vet inte jag

har ni tänkt måla om huset det undrar jag nu yo

nej

eftersom man kunde tänka sej en reklamskylt istället: köp allting

jag vet inte jag

eller om jag kunde hyra in mej på din farra så allt han säjer är: sälj allting

jag vet inte jag

jag betalar bra: en melon kronor för allting

jag vet inte jag

eller abuabu han säljer ju ingenting men han kunde ha en replik i varje bloggrare som var: köp allting

jag vet inte jag

tänk på saken embryo här har du mitt kort: KÖP ALLTING SÄLJ ALLTING DET SÄLJER JAG NU YO