fredag, februari 22, 2008

sakpolitik

vilken ska vi hyra nu har vi stått här i en melon år: vad säjer du abuabu

jag röstar på sicko den verkar fett sjuk

sverkcer

jag ser helst något med historiskt anslag och många parallellhandlingar och gärna att dramaturgin är sönderbruten och att berättelsen kanske exponeras typ baklänges eller i fragment som man själv får sätta ihop: film är alltid en ihoplimmad modell som när som helst kan skifta form och utseende beroende på vem som är åskådare har dom någon om japans historia eller flygmaskinernas utveckling utifrån olika individers perspektiv eller annars kan jag tänka mej en film som handlar om gruvdrift eftersom jag gillar schakt av olika slag

jaha: själv vill helst se råttatouille eftersom den handlar om mat ser det ut som

mat det undrar jag nu yo

ja jag är bra hungrig

den handlar väl inte om mat

jodå: titta själv

det där är en råtta ser du väl själv

ja jag kanske är för hungrig om jag vill äta en råtta även om dom inte är omögliga att koka ihop

men vilken ska vi hyra det undrar jag nu yo

ska vi skippa alltihop och handla varsitt flygande tefat med extra allt och bara kolla på kunskapskanalen istället så att vi lär oss något om något

bästa idén sedan gutenberg uppfann analfabetet det säjer jag nu

yo