torsdag, april 10, 2008

årets första dopp

embryo och abuabu och sverkcer bromsar in med sina evighetscyklar vid den nattsvarta badplatsen där hopptornet lyser som ett spöke i mörkret

sisten i är en kines

men det snöar ju

och vad är det för fel på kineser det undrar jag nu

äh lite snö äh några kineser: sisten i är en snorkråka

vad är det för fel på snorkråkor

sisten i är en badkruka

vad är egentligen en badkruka det undrar jag nu yo: som en badanka fast som en kruka hur kul är det på en skalad banan

kom igen: försten i är en superhjälte

och embryo klättrar upp och dom självlysande kalsipperna är allt som syns i mörkret

yihaaa

hur gick det embryo det undrar jag nu yo

embryo

embryo

embryo

embryo

jag tapprade kalsipprerna eftersom herregudrun det var svinkallt är det någon som har ett enormt badlakan med sej

nej men jag har en serviett från mcrånalds: varsågrod

takc takc det säjer jag nu

yo