måndag, oktober 13, 2008

ödmjukhet

sverkcers farra stormar in på coop konsum: HALLON DÄR OXPEDITEN HJÄLP MEJ HJÄLP MEJ

vad är det som har hänt brinner det

NEJ NEJ JAG MÅSTE HA BRAKPULVER

jaså jaha

JAG SKA BRAKA EN SOKCRERKAKA EFTERSOM DET ÄR GROTT

jaså jaha: ja det har vi här borta

åh takc åh takc: takcar ödmjukast

ingenting att tacka för: önskas något mer

hm: har ni filurer det undrar jag nu

filurer

ja: fläskfilurer

det tror jag säkert: jag ska höra med butikschefen

fläskfilur med prostatiskrokcetter: det ni

jaså jaha: ja vi har både frysta och färska

herregudrun: man kan väl inte ätra frysta heller

nej det är sant: en eller två

äsch: ta en av varje för säkerhets skull

det ska bli: var det något mer

hm: har ni bejarnäs

absolut: på burk, i påse, frystorkad, hemvispad, dansk, svensk

det var värst: jag kan omögligt välja

då rekommenderar jag den danska på burk

åh takc åh takc: takcar ödmjukast

inget att tacka för: smaklig måltid

ja det vill jag lova det säjer jag nu

yo