måndag, oktober 13, 2008

tålamod

vad är det gör embryo

kollrar

vad kollrar du på

himlen

vad är det där

ingenting

är det ingenting

ja nej

är det inte lite tråkigt

vad

att stå och titta bara

nej nej

vad var det där som flög förbi

ingenting

men det händer ju ingenting det säjer jag nu

jag vet

nu har vi stått här i en melon år: ingenting händer

jag vet

men vad väntar du på embryo det undrar jag nu

ingenting

ingenting

ingenting

men någonting måste ju hända någon gång

varför då

eftersom: eftersom

där: nu kommer dom: ser du

jösses: dom sjunger

ja

dom flyger som en pil

ja

är det tranor eller svanor

nope: gäss

nu är dom borta

nej nej: dom har flyttat

kommer det fler

ja

när då

ingen aning

kan det dröja

ja nej: jag vet inte

men du står kvar här

javisst

lykca till det säjer jag nu

yo