onsdag, oktober 07, 2009

spelar roll

hallon embryo

yo

vad hänger

åh: inte mycket: jag pluggar in den här rollen

åh: ska du spela teater

nej nej: det här är på riktigt

på riktigt

yep

vad ska du spela för roll: på riktigt

embryo

jag vet jag vet: men vilken roll är det

embryo

ska du spela: dig själv?

yep

okej: vad händer: får jag läsa

visst: först kommer du in från vänster

där borta

yep

okej: och då säger jag: hallon embryo

yep: och jag svarar: (i rollen som embryo) yo

och jag: (i rollen som mig själv) vad hänger

embryo: åh: inte mycket: jag pluggar in den här rollen

jag: åh: ska du spela teater

embryo: nej nej: det här är på riktigt

jag: på riktigt

okej: och så håller vi på sådär: sida upp och sida ner

yep: dag ut och dag in

men: har vi roligt det undrar jag nu

obsalut

jag: (skrattar)

embryo: (likadant)